Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2025 11:04

Black Friday & Messaging:
Πώς το SMS & Viber Marketing αυξάνουν τις πωλήσεις σου όταν όλοι ψωνίζουν


Κάθε Black Friday, οι καταναλωτές «πνίγονται» από προσφορές. Το ερώτημα είναι: πώς μπορεί η δική σου επιχείρηση να ξεχωρίσει;

Η απάντηση βρίσκεται στο κινητό του πελάτη σου, εκεί όπου το SMS και το Viber marketing μετατρέπουν τα μηνύματα σε πωλήσεις.


Γιατί το SMS - Viber Marketing είναι η ιδανική επιλογή διαφήμισης στη Black Friday

Αν υπάρχει μια περίοδος που οι επιχειρήσεις χρειάζονται άμεση επικοινωνία, αυτή είναι η Black Friday. Κι εκεί ακριβώς το SMS - Viber marketing κάνει τη διαφορά. Δες γιατί:


1. Όλοι ψωνίζουν από το κινητό

Οι καταναλωτές δεν περιμένουν να γυρίσουν σπίτι για να αγοράσουν, το κάνουν από το κινητό, μέσα σε δευτερόλεπτα. Το 2024, σχεδόν 7 στις 10 Black Friday αγορές έγιναν μέσω κινητού, ενώ το 2018 ήταν μόλις 7%. Αυτό σημαίνει πως, αν η επικοινωνία σου δεν «ζει» στο κινητό, απλώς χάνεις πωλήσεις. Το SMS/Viber είναι το πιο άμεσο, mobile-first κανάλι που σε φέρνει ακριβώς εκεί που βρίσκεται ο πελάτης: στην οθόνη του.


2. Είσαι εσύ ο “ιδιοκτήτης” του καναλιού

Σε αντίθεση με τα social media, το SMS/Viber είναι δικό σου κανάλι. Δεν εξαρτάσαι από αλγόριθμους ή πλατφόρμες που αποφασίζουν ποιος θα δει το μήνυμά σου. Εσύ ορίζεις το πότε, το πώς και το ποιος. Αυτό σημαίνει πραγματική ελευθερία επικοινωνίας και άμεση πρόσβαση στους πελάτες σου, χωρίς μεσάζοντες.


3. Τα μηνύματα διαβάζονται - πάντα

H Black Friday βασίζεται στην αίσθηση του επείγοντος. Οι πελάτες περιμένουν ενημερώσεις για «μόνο για σήμερα» ή «μέχρι να εξαντληθούν τα αποθέματα». Τα SMS/Viber ανοίγονται μέσα σε 3 λεπτά από την αποστολή - είναι τέλεια για flash sales, countdowns και last-minute reminders που ωθούν σε άμεση αγορά.


4. Ιδανικό για “επείγουσες” προσφορές

Το 98% των SMS/Viber μηνυμάτων ανοίγονται μέσα στα πρώτα 3 λεπτά. Έτσι, όταν θέλεις μια προσφορά Black Friday να κάνει αίσθηση τώρα, το SMS/Viber είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να φτάσεις στο σωστό άτομο τη σωστή στιγμή.






Best Practices για SMS/Viber Marketing την Black Friday

Μια σωστά σχεδιασμένη καμπάνια για το Black Friday μπορεί να φέρει εντυπωσιακή απόδοση (ROI) και να απογειώσει τις πωλήσεις σου. Παρακάτω θα βρεις πέντε πρακτικές συμβουλές για να αξιοποιήσεις στο έπακρο τη δύναμη του SMS και του Viber marketing αυτή την περίοδο.



Ξεκίνα να χτίζεις τη λίστα επαφών σου νωρίς

Μην περιμένεις να φτάσει η Black Friday για να ξεκινήσεις. Δημιούργησε λίστες συνδρομητών από νωρίς, προσκαλώντας τους πελάτες να εγγραφούν για να λάβουν αποκλειστικές προσφορές ή early access στις εκπτώσεις. Όσο μεγαλύτερη είναι η λίστα σου, τόσο περισσότερο κοινό θα μπορείς να προσεγγίσεις με τα προωθητικά σου μηνύματα την κρίσιμη ημέρα του Black Friday ή του Cyber Monday.

Φρόντισε πάντα οι παραλήπτες να έχουν δώσει ρητή συγκατάθεση (opt-in) για να λαμβάνουν προωθητικά μηνύματα. Έτσι, όχι μόνο τηρείς τους κανονισμούς, αλλά εξασφαλίζεις και ένα κοινό πραγματικά δεκτικό στα μηνύματά σου.



Ξεκίνα να χτίζεις τη λίστα επαφών σου νωρίς
Ξεκίνα τον σχεδιασμό της καμπάνιας σου από τώρα

Ξεκίνα τον σχεδιασμό της καμπάνιας σου από τώρα

Ο καλύτερος χρόνος για να οργανώσεις τη στρατηγική SMS/Viber marketing του Black Friday είναι… τώρα. Όσο νωρίτερα ξεκινήσεις, τόσο πιο στοχευμένα και αποτελεσματικά θα επικοινωνήσεις με το κοινό σου.

Προετοίμασε τα μηνύματά σου με προσοχή:

  • Σχεδίασε ελκυστικά και σύντομα κείμενα που τραβούν αμέσως την προσοχή.
  • Όρισε τη σωστή συχνότητα αποστολών, ώστε να κρατάς το ενδιαφέρον χωρίς να κουράζεις.
  • Δημιούργησε στοχευμένες λίστες ανάλογα με το προφίλ ή τη συμπεριφορά των πελατών σου, για να στείλεις το σωστό μήνυμα στον σωστό άνθρωπο.

Η επιτυχία της Black Friday δεν χτίζεται την τελευταία στιγμή, ξεκίνα με έγκαιρο σχεδιασμό και ξεκάθαρη στρατηγική.


Δημιούργησε προσμονή και ενθουσιασμό

Μην περιμένεις να φτάσει η Black Friday για να αρχίσεις να μιλάς γι’ αυτήν. Ξεκίνα να “ζεσταίνεις” το κοινό σου από νωρίς, ιδανικά από τα τέλη Οκτωβρίου. Όσο νωρίτερα ξεκινήσεις, τόσο περισσότερους πιθανούς πελάτες θα προσελκύσεις.

Το μυστικό είναι να χτίσεις προσμονή γύρω από τις επερχόμενες προσφορές σου.

Μπορείς, για παράδειγμα, να:

  • Στείλεις σειρά μηνυμάτων που προαναγγέλλουν ότι «έρχεται κάτι μεγάλο».
  • Προσκαλέσεις τους πελάτες να εγγραφούν σε λίστα αναμονής (waitlist) για early access στις προσφορές.
  • Δώσεις μικρά sneak peeks ή αποκλειστικά προνόμια για όσους γραφτούν πρώτοι.

Η σωστή προετοιμασία δημιουργεί αίσθηση αποκλειστικότητας και οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις τη μεγάλη μέρα του Black Friday.


Χρησιμοποίησε οπτικά στοιχεία - οι εικόνες τραβούν πάντα το βλέμμα

Χρησιμοποίησε οπτικά στοιχεία - οι εικόνες τραβούν πάντα το βλέμμα

Δεν είναι τυχαίο ότι το οπτικό περιεχόμενο έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια. Οι εικόνες τραβούν αμέσως την προσοχή και μεταφέρουν το μήνυμα γρηγορότερα και πιο αποτελεσματικά από οποιοδήποτε κείμενο.

Την περίοδο του Black Friday, τα visuals μπορούν να κάνουν τη διαφορά:

  • Παρουσίασε τα προϊόντα σου με ελκυστικές φωτογραφίες ή κινούμενα γραφικά.
  • Ανάδειξε τις εκπτώσεις σου με εντυπωσιακά banners ή εικονίδια ποσοστών.
  • Πρόσθεσε εικόνες που εξηγούν προσφορές ή οδηγούν τον πελάτη στη σελίδα αγοράς χωρίς να χρειάζεται να διαβάσει πολλά.

Ειδικά σε κανάλια όπως το Viber, το οπτικό περιεχόμενο μπορεί να απογειώσει το engagement και να αυξήσει τα conversions, γιατί κάνει την προσφορά σου να ξεχωρίζει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Προσωποποίησε την επικοινωνία σου

Το SMS/Viber είναι ίσως ο πιο άμεσος τρόπος να φτάσεις στον πελάτη σου αλλά η επιτυχία δεν εξαρτάται μόνο από την ταχύτητα ή την ευκολία. Οι καταναλωτές σήμερα αναζητούν προσωποποιημένες εμπειρίες. Δεν θέλουν γενικά μηνύματα, θέλουν να νιώθουν ότι η προσφορά αφορά τους ίδιους.

Δεν είναι τυχαίο ότι το 91% των πελατών δηλώνει πως προτιμά να αγοράζει από brands που προσφέρουν εξατομικευμένες προτάσεις και προσφορές.


Προσωποποίησε την επικοινωνία σου

Για να το πετύχεις αυτό:

  • Συλλέξε βασικά στοιχεία κατά την εγγραφή στη λίστα SMS — όπως όνομα, περιοχή και προτιμήσεις προϊόντων.
  • Δημιούργησε προφίλ πελατών που θα σε βοηθήσουν να στέλνεις στοχευμένα και ουσιαστικά μηνύματα.
  • Χρησιμοποίησε την πλατφόρμα Messaging της Yuboto για να ενσωματώσεις αυτά τα δεδομένα στα μηνύματά σου, ώστε κάθε επικοινωνία να δείχνει προσωπική, σχετική και ανθρώπινη.

Όσο πιο προσωποποιημένη είναι η εμπειρία, τόσο αυξάνονται η εμπιστοσύνη, το engagement και τελικά οι πωλήσεις — ειδικά την περίοδο του Black Friday, όπου όλοι οι καταναλωτές ψάχνουν “προσφορές που τους μιλούν προσωπικά”.

Ιδέες για Black Friday SMS/Viber Καμπάνιες

Έτοιμος να ξεκινήσεις να επικοινωνείς με τους πελάτες σου μέσω SMS & Viber για το Black Friday; Παρακάτω θα βρεις ιδέες για καμπάνιες SMS και Viber marketing, που θα σου δώσουν έμπνευση για να σχεδιάσεις, οργανώσεις και ενεργοποιήσεις το δικό σου Black Friday πλάνο με τον πιο αποδοτικό τρόπο.

Πρόσβαση Early Bird
Αντάμειψε τους πιστούς σου συνδρομητές δίνοντάς τους πρόσβαση στις Black Friday προσφορές πριν από όλους τους άλλους.


Brand
Το Black Friday ξεκινά νωρίς - αλλά μόνο για σένα!

Χρησιμοποίησε τον κωδικό 8833 στο checkout και

κέρδισε –40% πριν ανοίξουμε τις προσφορές για όλους.

EARLY ACCESS SPECIAL!

Ψώνισε πρώτος


Η στρατηγική του early access λειτουργεί εξαιρετικά γιατί κάνει τον πελάτη να νιώσει VIP και ταυτόχρονα σε βοηθά να ξεκινήσεις τις πωλήσεις σου πριν τον μεγάλο όγκο της ημέρας.
Countdown Sale
Ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους να δημιουργήσεις ενθουσιασμό και προσμονή πριν το Black Friday είναι να οργανώσεις μια “countdown” καμπάνια.

Brand
Μόνο 1 μέρα έμεινε!
Όλα τα ηλεκτρονικά –40%!

Smartphones, iPhones, laptops… όλα στο καλάθι, έτοιμα για checkout.



Countdown Sale

Δες πρώτος τι έρχεται


Ξεκίνα με teasers που προαναγγέλλουν τι έρχεται, δείξε μερικά από τα προϊόντα που θα μπουν σε έκπτωση και κάλεσε το κοινό σου να μπει στη λίστα αναμονής.
Η καμπάνια countdown δημιουργεί επείγον αίσθημα και βοηθά τους πελάτες να προγραμματίσουν τις αγορές τους, ενώ αυξάνει το engagement όσο πλησιάζει η μεγάλη μέρα.

Φέρε περισσότερους πελάτες στο κατάστημα
Αν η επιχείρησή σου έχει φυσικό κατάστημα, το SMS/Viber marketing μπορεί να γίνει το μυστικό σου όπλο για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα. Ένα απλό προωθητικό μήνυμα μπορεί να κάνει τους πελάτες να αφήσουν το online καλάθι τους και να περάσουν από το φυσικό σου σημείο πώλησης ειδικά την ημέρα του Black Friday.

Brand
Το κατάστημα Brand Name στην Πανεπιστημίου σε περιμένει! Αύριο ανοίγουμε στις 7 π.μ. και οι 30 πρώτοι πελάτες κερδίζουν δώρο –50% σε 2 είδη! Μην το χάσεις!

Αυτού του τύπου τα μηνύματα είναι ιδανικά για να δημιουργήσουν άμεση κινητοποίηση, να ενισχύσουν τη φυσική παρουσία πελατών και να αυξήσουν τις πωλήσεις σε μία μόνο ημέρα.
Αποκλειστικές VIP Προσφορές
Κάνε τους συνδρομητές της λίστας σου να νιώσουν πραγματικά ξεχωριστοί. Δώσε τους αποκλειστικές προσφορές που λαμβάνουν μόνο μέσω SMS/VIber, και όχι μέσω email ή social media.

Brand
Γεια σου [Όνομα]! Είσαι μέλος της “οικογένειάς” μας, οπότε έχεις αποκλειστική πρόσβαση σε –50% Black Friday έκπτωση, δηλαδή 20% περισσότερη από όλους τους άλλους! Χρησιμοποίησε τον κωδικό VIP στο checkout

Οι VIP-only προσφορές δημιουργούν αίσθηση προνόμιου και ενισχύουν τη σχέση εμπιστοσύνης με το brand σου. Ο πελάτης νιώθει ότι λαμβάνει κάτι που δεν είναι διαθέσιμο στο ευρύ κοινό κι αυτό κάνει τη διαφορά στις πωλήσεις.
Προσφορά για Εγκαταλελειμμένα Καλάθια
Το φαινόμενο των abandoned carts είναι πλέον καθημερινότητα πάνω από 84% των mobile αγοραστών αφήνουν πίσω τους ένα γεμάτο καλάθι χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά. Την περίοδο του Black Friday, αυτό μεταφράζεται σε χαμένα έσοδα… αλλά και σε μια τεράστια ευκαιρία να τα επανακτήσεις.

Brand
Μήπως ξέχασες κάτι; Η Black Friday προσφορά σου σε περιμένει! Ολοκλήρωσε τώρα την παραγγελία σου και πάρε επιπλέον –10% έκπτωση https://urlit.io/6u8gg

Αυτού του τύπου τα μηνύματα έχουν εξαιρετική απόδοση γιατί στοχεύουν σε ενεργούς αγοραστές με πρόθεση αγοράς.

Απογείωσε τις Black Friday καμπάνιες σου με τη δύναμη του Messaging της Yuboto

Έτοιμος να σπάσεις τα ρεκόρ πωλήσεων φέτος την Black Friday; Με την πλατφόρμα SMS & Viber Marketing της Yuboto, μπορείς να δημιουργήσεις αποτελεσματικές καμπάνιες σε λίγα μόλις λεπτά εύκολα, στοχευμένα και μετρήσιμα.
Χάρη σε δυνατότητες όπως:

  • μαζική αποστολή μηνυμάτων
  • ενσωμάτωση εικόνων
  • Αμφίδρομη επικοινωνία (two-way messaging)
  • αυτοματοποιημένες καμπάνιες

η Yuboto σου δίνει όλα τα εργαλεία για να απογειώσεις τις Black Friday ενέργειές σου. Και φυσικά, η υποστήριξη της ομάδας μας είναι πάντα δίπλα σου με τη βοήθεια που χρειάζεσαι, τη στιγμή που τη χρειάζεσαι.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να ξεκινήσουμε τις καμπάνιες σας!