Αρχικά Βήματα
Γενικές Ερωτήσεις
- Ποια είναι τα Status των μηνυμάτων μετά την αποστολή μιας καμπάνιας και τι σημαίνει το καθένα;
- Που μπορώ να δω τις χρεώσεις μου;
- Πώς μπορώ να δω την απόδοση των ενεργειών μου;
- Που μπορώ να βρω το API Key και το αντίστοιχο Documentation;
- Τι είναι οι επαφές μαύρης λίστας;
- Τι είναι τα personalized tags και πως μπορώ να τα αξιοποιήσω;
- Τι είναι τα Trackable URLs;
- Πώς μπορώ να εισάγω trackable URLs στο μήνυμά μου;
- Πώς μπορώ να ειδοποιούμαι όταν έχω χαμηλό υπόλοιπο χρημάτων στο λογαριασμό μου;
- Μπορώ να εισάγω μαζικά επαφές στην πλατφόρμα;
- Μπορώ να έχω διαφορετικούς υπολογαριασμούς;
Viber Συχνές Ερωτήσεις
- Τι είναι το Viber Sender ID;
- Ποια είναι η διαδικασία για να δημιουργήσω Viber Sender ID;
- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ 2way και Session Viber Sender ID;
- Υπάρχουν περιορισμοί στο περιεχόμενο που μπορώ να στείλω μέσω Viber;
- Μπορώ να λαμβάνω αρχεία από τους πελάτες μου μέσω Viber;
- Πώς διαμορφώνονται οι χρεώσεις για τα Viber μηνύματα;
- Πρέπει να καταβάλω το μηνιαίο πάγιο ακόμα και σε μήνες που δεν χρησιμοποιώ το Viber Sender ID;
- Τι είναι η Λήξη Καμπάνιας;
- Τι είναι το Fallback to SMS;
SMS Συχνές Ερωτήσεις
Χρειάζεστε βοήθεια;
Οι Messaging experts της Yuboto είναι έτοιμοι να σας βοηθήσουν να κάνετε την σωστή επιλογή!