SMS Marketing 8 Best Practices και 6 Παραδείγματα!

SMS Marketing 8 Best Practices και 6 Παραδείγματα!


Το SMS Marketing μπορεί να αποδειχθεί ως ένα σπουδαίο εργαλείο στις προσπάθειες σας να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, καθώς οι σωστές SMS καμπάνιες τραβούν την προσοχή των πελατών και μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις.

Για να κατανοήσουμε τη δύναμη του SMS, αρκεί να λάβουμε υπόψη ότι
οι SMS καμπάνιες παρουσιάζουν 209% υψηλότερο response rate συγκριτικά με το τηλέφωνο, το email marketing και τις διαφημίσεις στο Facebook!
Επιπλέον, το 75% των καταναλωτών επιθυμούν να λαμβάνουν SMS μηνύματα από τα brands που ακολουθούν.

Μήπως έχει έρθει η ώρα να απολαύσετε κι εσείς τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη του SMS; Στο σημερινό άρθρο θα δούμε τα κορυφαία Best Practices για επιτυχημένες καμπάνιες και 5 δημοφιλή παραδείγματα SMS για όλες τις περιπτώσεις.


Οι σωστές πρακτικές για καμπάνιες που φέρνουν αποτελέσματα!


1. Χρησιμοποιήστε φιλική γλώσσα

Ένα από τα σημαντικότερα και πιο συχνά λάθη σε όλα τα marketing μηνύματα είναι το ύφος και η γλώσσα. Οι επιχειρήσεις τις περισσότερες φορές χρησιμοποιούν ξύλινους όρους και πωλησιακή γλώσσα με κορυφαία παραδείγματα τα εξής: “ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΩΡΑ”, “Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΛΗΓΕΙ ΣΗΜΕΡΑ”. Για να προσελκύσετε αλλά και να πείσετε τους πελάτες το ύφος σας θα πρέπει να είναι απλό και casual, η γλώσσα φιλική, το μήνυμα σύντομο και περιεκτικό.

Σκεφτείτε πως θα μιλούσατε σε έναν φίλο για τα προϊόντα σας
και εφαρμόστε ανάλογη προσέγγιση και στις SMS καμπάνιες.


2. Στέλνετε πάντα τις κατάλληλες ώρες

Τι εντύπωση πιστεύετε ότι θα σχηματίσουν οι πελάτες σας εάν λάβουν ένα διαφημιστικό μήνυμα στις 12:00 το βράδυ; Ο σεβασμός του ωραρίου είναι τεράστιας σημασίας, γι’ αυτό προτείνουμε να στέλνετε τις καμπάνιες σας σε εργάσιμες ώρες και ημέρες, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.

Είναι καλό να θυμάστε ότι οι αγορές συνήθως είναι παρορμήσεις της τελευταίας στιγμής, άρα οι SMS καμπάνιες σας θα πρέπει να αποστέλλονται λίγο πριν την έναρξη της εκάστοτε προσφοράς ή του event που διοργανώνετε.


3. Χρησιμοποιήστε απλά και σαφή μηνύματα

Να θυμάστε πάντα, τα μηνύματά σας πρέπει να περιέχουν όλη την πληροφορία αλλά και να πείθουν μέσα σε 160 χαρακτήρες.

Αποφύγετε πολύπλοκα μηνύματα και ασαφείς διατυπώσεις που ενδεχομένως να συγχύσουν το κοινό σας. Εάν μοιράζεστε πληροφορίες για κάποιο event ή μια προωθητική ενέργεια, συμπεριλάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ώστε οι παραλήπτες να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν.


4. Προσφέρετε πραγματική αξία

Το μυστικό για επιτυχημένες SMS καμπάνιες είναι η παροχή ουσιαστικού οφέλους στους παραλήπτες του μηνύματος. Αξιοποιήστε μοναδικό περιεχόμενο το οποίο είναι συγκεκριμένο και σχετικό με το target group που στοχεύετε. Αποφύγετε να στείλετε γενικά μηνύματα στο σύνολο των πελατών σας.

Τμηματοποιήστε τις λίστες σας ανά δημογραφικά στοιχεία και ενδιαφέροντα και πραγματοποιήστε στοχευμένες καμπάνιες βάσει ηλικίας και προηγούμενης αγοραστικής συμπεριφοράς.


5. Συμπεριλάβετε οπωσδήποτε CTA

Εάν παραλείψετε το Call to Action αποδυναμώνετε αισθητά το μήνυμά σας. Κάθε SMS marketing καμπάνια θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα άμεσο και προτρεπτικό CTA, ώστε οι παραλήπτες να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν.

Μερικά παραδείγματα αποτελεσματικών CTAs για διαφορετικές περιπτώσεις: “Τσεκάρετε τη νέα μας συλλογή”, “Ελάτε σήμερα στο κατάστημα”, “Πείτε μας τη γνώμη σας”


6. Συμπεριλάβετε πάντα link

Μην ανησυχείτε για τα μακροσκελή links, οι περισσότερες αξιόλογες SMS marketing πλατφόρμες διαθέτουν link shorteners ώστε το link σας να καταλαμβάνει ελάχιστους χαρακτήρες.

Προσθέστε link προς τη σελίδα που αναφέρει εκτενέστερα τις λεπτομέρειες της προσφοράς ή που αναδεικνύει τα προϊόντα που επιθυμείτε να διαφημίσετε.


7. Μετρήστε τα αποτελέσματα

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να ελέγχετε την αποτελεσματικότητα των SMS ενεργειών σας.

Μετά από κάθε καμπάνια είναι καλό να βλέπετε πως αντέδρασαν οι παραλήπτες, το Open Rate και τα τελικά conversions σύμφωνα με τους στόχους που είχατε θέσει.

Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να βελτιώνετε συνεχώς κάθε επόμενη καμπάνια.


8. Απευθυνθείτε στους πελάτες με το όνομά τους

Αξιοποιήστε τη δύναμη του personalization… Μπορεί το μήνυμά σας να είναι μαζικό, όμως αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορείτε να το κάνετε να μοιάζει μοναδικό για κάθε παραλήπτη. Οι προηγμένες SMS marketing πλατφόρμες σας δίνουν πεδία εξατομίκευσης του μηνύματος, ώστε να περνάτε το όνομα, το επίθετο ή οποιαδήποτε προσωποποιημένη πληροφορία διαθέτετε για τον παραλήπτη του μηνύματος.

Η αξιοποίηση του ονόματος και γενικά η χρήση του personalization σε μία καμπάνια σας κάνει πιο ανθρώπινους και αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας.


Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τις δικές σας SMS Καμπάνιες;



Η ανατομία ενός σωστού και ολοκληρωμένου SMS


Προσφέρετε πραγματική αξία

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, το μήνυμά σας θα πρέπει να προσθέτει ουσιαστική αξία στον παραλήπτη και να κάνει με κάποιον τρόπο τη ζωή του καλύτερη.

Συστηθείτε αμέσως

Αξιοποιήστε το Sender ID στο SMS για να προβάλετε την επωνυμία της επιχείρησής σας. Αποφύγετε γενικόλογους όρους όπως “Exclusive Offers”, οι παραλήπτες πρέπει με την 1η ματιά να γνωρίζουν από ποιον έλαβαν το μήνυμα.

Χρησιμοποιήστε σωστό
και κατάλληλο λεξιλόγιο

Μην συγχέετε τον φιλικό τόνο με την προχειρότητα! Αποφύγετε τη χρήση slang όρων και συντομογραφιών, ώστε το μήνυμά σας να εκπέμπει επαγγελματισμό.

Κάντε το μήνυμά σας
μοναδικό

Εξατομικεύστε το περιεχόμενο του μηνύματος, ώστε να “απευθύνεται” σε κάθε παραλήπτη ξεχωριστά.
Χρησιμοποιήστε το όνομα του εκάστοτε παραλήπτη και στείλτε του μοναδικό περιεχόμενο που τον αφορά.



BONUS!

SMS Marketing Παραδείγματα για να χτίσετε καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες σας.






1. Welcome SMS με προσφορά

Σχεδόν όλοι μας είμαστε εξοικειωμένοι και προσδοκούμε ένα welcome email όταν εγγραφόμαστε σε μία εταιρεία. Σκεφτείτε να προσθέσετε στο welcome kit κι ένα SMS με μία προσφορά καλωσορίσματος. Έτσι δημιουργείτε μια πολύ θετική πρώτη εντύπωση!





2. Time - Sensitive Offers

To SMS είναι το ιδανικό μέσο για να διαφημίσετε ένα extra-special promotion ή μια προσφορά περιορισμένου χρόνου. Τα SMS διαβάζονται μέσα σε 3’ από τη λήψη τους, έτσι μπορείτε να υπολογίσετε με αρκετή ακρίβεια το πότε θα ενημερώσετε το κοινό.




3. Επιβεβαιώσεις Παραγγελίας - Ενημερώσεις Αποστολής

Το SMS είναι πραγματικά το ιδανικό εργαλείο όταν πρόκειται για order confirmations και shipping updates. Οι πελάτες σας δεν χρειάζεται να τσεκάρουν το email τους για να επιβεβαιώσουν ότι η παραγγελία ολοκληρώθηκε σωστά, αντίθετα μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα λαμβάνουν ένα επιβεβαιωτικό SMS.





4. Customer Service

Κι όμως το SMS Marketing δεν περιστρέφεται αποκλειστικά γύρω από τις πωλήσεις. Μπορείτε εξίσου πετυχημένα να το αξιοποιήσετε για να ενημερώνετε εύκολα και απλά όλη την πελατειακή σας βάση για τυχόν προβλήματα πριν αυτά εκδηλωθούν ή για καθυστερήσεις σε κάποια παράδοση.





5. Special Occasions - Happy Birthday SMS

Αποδείξτε στους πελάτες σας ότι έχουν πραγματική σημασία! Θυμηθείτε τους σε σημαντικά occasions όπως τα γενέθλιά τους ή τη συμπλήρωση ενός έτους από τη στιγμή που έγιναν πελάτες σας. Συνοδεύστε ένα ευχετήριο SMS με μία αποκλειστική για αυτούς προσφορά.




6. Υπενθυμίσεις
Προγραμματισμός Ραντεβού

Το SMS χάρη στην attention grabbing φύση του ως μέσο, είναι το ιδανικό εργαλείο για να στέλνετε υπενθυμίσεις ραντεβού ή να καλείτε τους πελάτες να προγραμματίζουν ραντεβού μαζί σας. Στείλτε την προηγούμενη μέρα την υπενθύμιση και μειώστε στο ελάχιστο των αριθμό των no-shows.



Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τις δικές σας SMS Καμπάνιες;


Print