Τα 10 Μεγαλύτερα Λάθη στο Mobile Marketing που πρέπει να Αποφύγετε
Στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας, το mobile marketing έχει καταστεί απαραίτητο για την επιτυχία των επιχειρήσεων. Παρά τη σημασία του, είναι εύκολο να υποπέσουμε σε παγίδες και λάθη πολλές φορές χωρίς καν να το καταλάβουμε. Στο άρθρο αυτό θα σας παρουσιάσουμε 10 κορυφαία λάθη στο mobile marketing που πρέπει να αποφεύγετε για μια αποτελεσματική digital στρατηγική.
1. Μην εστιάζετε στην κατασκευή της ιστοσελίδας μόνο για desktop
Πολλές εταιρείες κάνουν το λάθος να αγνοούν ή να παραλείπουν τον σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας τους για κινητά. Είναι απαραίτητο να εστιάσετε στο responsive design, καθώς οι χρήστες χρησιμοποιούν κυρίως τα smartphones τους για περιήγηση στο διαδίκτυο.
2. Αγνοώντας τη σημασία των push notifications
Τα push notifications είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο για να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας και να τους κρατάτε ενημερωμένους. Μην υποτιμάτε τη δύναμη αυτού του καναλιού και χρησιμοποιήστε το με σύνεση.
3. Αποτυχία προσαρμογής στις διαφοροποιημένες ανάγκες του κοινού
Κάθε κοινό έχει διαφορετικές προτιμήσεις και συμπεριφορές. Αποτυχία προσαρμογής της στρατηγικής mobile marketing στις ανάγκες του εκάστοτε κοινού μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλή απόδοση. Κάντε έρευνα και προσαρμόστε τη στρατηγική σας ανάλογα με τα κανάλια στα οποία βρίσκεται το κοινό σας.
4. Παραμέληση της ασφάλειας δεδομένων
Η προστασία των δεδομένων των χρηστών είναι κρίσιμης σημασίας. Εξασφαλίστε ότι τα δεδομένα των πελατών σας είναι ασφαλή και συμμορφώνονται με τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων, όπως το GDPR.
5. Υπερβολική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών
Αν κατακλύζετε τους χρήστες με διαφημίσεις και προσφορές, είναι πιθανό να τους κουράσετε. Χρησιμοποιήστε μια ισορροπημένη προσέγγιση και εστιάστε στην παροχή αξίας μέσω του περιεχομένου σας και όχι μόνο στις πωλήσεις
Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τις δικές σας Mobile Marketing Καμπάνιες;
6. Αδυναμία παρακολούθησης και αξιολόγησης των αποτελεσμάτων
Για να βελτιώσετε την digital στρατηγική σας, πρέπει να παρακολουθείτε και να αξιολογείτε την απόδοση των προωθητικών ενεργειών σας. Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανάλυσης και μελετήστε κλικ, προβολές, πωλήσεις, και συναλλαγές. Δείτε ποια κανάλια λειτουργούν καλά και εστιάστε σε αυτά. Βελτιστοποιήστε τις τακτικές σας βάσει των αποτελεσμάτων.
7. Παραμελώντας τον χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδας
Ο χρόνος φόρτωσης είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την εμπειρία όχι μόνο των χρηστών αλλά και την απόδοση στην προβολή από τις μηχανές αναζήτησης. Βελτιστοποιήστε τον χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδας σας μειώνοντας το μέγεθος των αρχείων, χρησιμοποιώντας συμπιεσμένες εικόνες και βελτιώνοντας τον κώδικα της ιστοσελίδας.
8. Αγνοώντας τη δύναμη της προσωποποίησης
Η προσωποποίηση της επικοινωνίας με το κοινό σας, βελτιώνει την εμπειρία των χρηστών, και την αποτελεσματικότητα των προωθητικών ενεργειών σας. Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα που έχετε για τους πελάτες σας για να προσφέρετε περιεχόμενο και προσφορές που ταιριάζουν στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Αυτό θα βελτιώσει το engagement του κοινού με το brand σας και θα οδηγήσει τελικά σε αύξηση πωλήσεων.
9. Παραβλέποντας τη σημασία του περιεχομένου
Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των προωθητικών ενεργειών σας. Αυξήστε την αξία των προσφορών σας παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες, συμβουλές και καθοδήγηση στο κοινό σας. Αυτό θα βοηθήσει στην εδραίωση της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης.
10. Ανεπαρκής επικοινωνία με τους πελάτες
Η επικοινωνία με τους πελάτες είναι ζωτική για τη διατήρηση της σχέσης σας μαζί τους. Χρησιμοποιείστε τα κατάλληλα κανάλια για να ανταποκρίνεστε γρήγορα στα αιτήματα των πελατών, να λύνετε τα προβλήματα και να λαμβάνετε τα σχόλια τους. Η καλή εξυπηρέτηση θα κρατήσει τους πελάτες σας ικανοποιημένους και πιστούς στο brand σας.
Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τις δικές σας Mobile Marketing Καμπάνιες;