Ξεκινήστε από το κεντρικό menu και επιλέξτε “Αναφορές” > “Αναφορά Παράδοσης”. Μέσα από την αναφορά παράδοσης μπορείτε να βλέπετε πλήρη και αναλυτικά στατιστικά για την απόδοση κάθε καμπάνιας με προηγμένα φίλτρα και κριτήρια. Μπορείτε να ορίσετε
- Το χρονικό διάστημα
- Το κανάλι - Viber ή SMS
- Συγκεκριμένες καμπάνιες
- Συγκεκριμένο Sender ID
- Συγκεκριμένο Status μηνύματος
Για παράδειγμα μπορείτε να δείτε, αλλά και να εξάγετε για περαιτέρω ανάλυση, όλα τα not-delivered μηνύματα των τελευταίων 6 μηνών.