Πρέπει να καταβάλω το μηνιαίο πάγιο ακόμα και σε μήνες που δεν χρησιμοποιώ το Viber Sender ID;

Οι πρώτοι δύο μήνες είναι υποχρεωτικοί και πρέπει να καταβάλετε το πάγιο ανεξάρτητα από το εάν κάνετε χρήση της υπηρεσίας ή όχι. Μετά από αυτό το διάστημα, έχετε τη δυνατότητα να κάνετε παύση του Sender ID έως και 3 φορές/μήνες ανά έτος. Παρακαλούμε διαβάστε αναλυτικά τους όρους προσωρινής διακοπής/παύσης Viber Sender ID παρακάτω:

Όροι Προσωρινής ή Οριστικής Απενεργοποίησης Viber Sender ID

α) Δικαίωμα προσωρινής απενεργοποίησης - παύσης λογαριασμού (χωρίς την μηνιαία χρέωση)

Για μήνες όπου η επιχείρησή σας δεν πραγματοποιεί καμπάνιες γραπτών μηνυμάτων, η Viber δίνει την δυνατότητα προσωρινής απενεργοποίησης του λογαριασμού. Έτσι αν για παράδειγμα γνωρίζετε πως κατά τον μήνα Αύγουστο δεν θα πραγματοποιήσετε καμπάνιες, θα πρέπει να μας έχετε ενημερώσει γραπτώς το αργότερο έως τις 15 του προηγούμενου μήνα (Ιουλίου) ώστε η Viber να προβεί στην προσωρινή απενεργοποίηση του λογαριασμού και κατά συνέπεια και στην μη τιμολόγηση του εν λόγω μήνα. Τη δυνατότητα προσωρινής απενεργοποίησης μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε έως και για 3 μήνες μέσα σε ένα έτος και πραγματοποιείται μέσω του λογαριασμού σας στην πλατφόρμα. Προσωρινή απενεργοποίηση στις 16 του Ιουλίου απενεργοποιεί προσωρινά τον μήνα Σεπτέμβριο και στην περίπτωση αυτή ο Αύγουστος χρεώνεται κανονικά.

 

β) Οριστική - Μόνιμη Διακοπή - Κατάργηση Viber Sender ID

Το αίτημα οριστικής και μόνιμης διακοπής του Sender ID που επιθυμείτε να απενεργοποιήσετε για να λάβει άμεση ισχύ από την 1η του επόμενου μήνα θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί μέσω του λογαριασμού σας στην πλατφόρμα έως τις 15 του προηγούμενου μήνα. Στην περίπτωση αυτή, ο λογαριασμός σας απενεργοποιείται από την 1η του επόμενου μήνα και η χρέωση της μηνιαίας ελάχιστης κατανάλωσης σταματά. Σε περίπτωση που η αίτηση απενεργοποίησης πραγματοποιηθεί μετά τις 15 του μήνα βάσει της πολιτικής της Viber θα τιμολογηθείτε υποχρεωτικά το κόστος ελάχιστης μηνιαίας κατανάλωσης του επόμενου μήνα.

 

Παράδειγμα έγκαιρης απενεργοποίησης λογαριασμού (προσωρινής ή οριστικής):

  • Αίτηση απενεργοποίησης 15 Απριλίου. Κλείσιμο λογαριασμού 1η Μαΐου.

 

Παράδειγμα ΜΗ έγκαιρης απενεργοποίησης λογαριασμού (προσωρινής ή οριστικής)

  • Αίτηση απενεργοποίησης 16 Απριλίου. Ο λογαριασμός κλείνει την 1η Ιουνίου. Το μήνα Μάιο μπορείτε να πραγματοποιείτε κανονικά τις αποστολές Viber & τιμολογείστε κανονικά το πάγιο.